La sisena edició del Màster en programes de televisió d’entreteniment organitzat per la Universitat Ramon Llull-Blanquerna i Gestmusic Endemol, arriba a la seva fi amb la celebració de la jornada de Pitchings.

Després de mesos dissenyant i desenvolupant un format de televisió com a treball final de màster, els estudiants han presentat el projecte a Tinet Rubira, Director General de Gestmusic Endemol; Pilar Blasco, CEO Endemol Sine Iberia; Josean Boada, Director de desenvolupament de projectes de Shine Iberia, i Javier Pereira, Director creatiu a Zeppelin. A més d’analitzar i avaluar cada projecte, el tribunal ha ofert diversos consells per a millorar alguns aspectes dels formats presentats.

En la presentació final, els estudiants lliuraven també al jurat, una bíblia completa del projecte amb el desenvolupament dels aspectes de contingut, producció, tècnica i pressupost, així com el dossier de venda del format per a optar a recorregut professional.

En aquesta edició, els alumnes han assistit, durant els vuit mesos de durada del màster, a assajos, enregistraments i directes de programes. Han estat en els platós de “Operación Triunfo 2018” amb diverses visites a l’Acadèmia per a veure el seu funcionament intern, a “Tu Cara Me Suena” i a “La Mejor Canción Jamás Cantada”. També han pogut realitzar exercicis pràctics en els platós de “¡BOOM!” i “¡Ahora Caigo!”.

Les pràctiques a empreses són sovint una bona forma d’introduir-se en el món professional i aquest curs els estudiants han pogut realitzar-les a Gestmusic Endemol, La Fábrica de la Tele, Lavinia, Veranda, Fremantle, TV3, Minoria Absoluta, Shine Iberia, Goroka i MediaPlay Comunicación.

La clausura del Màster i els pitchings finals, ha deixat entreveure el gran talent que tenen els futurs professionals del sector.